برق تو نگات، برای چراغونی یه شهر کافیه
گفت آرزوهاتو بغل کن! بغلتو آرزو کردم...
هر حرفی رو باور نکن بعضی ها رو لبشون شکر دارند ولی تو قلبشون زهر
ای دریغ از عمر رفته...
مینویسم بیداری؟تو بخون دلم برات تنگ شده
هر اینچ از بدن من میخواد که دستات لمسش کنه
داستان آدم های دل شکسته خیلی کوتاست! میپرسی چی شده؟ میگن هیچی!
دوری و دوستی واقعا؟با دلتنگی چیکار کنم پس
زیبا رویان وفا ندارند تو چه مرگت بود میمون
ﻟﮕﺪ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﻋﺰﯾﺰﺗﺮﯾﻦ ﮐَﺴﺎﻧﻤﺎﻥ ﺍﺗﻔﺎقیست ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﮑﻢ ﻣﺎﺩﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ...
هیچی تا تهش موندگار نیست حتی روحت برای جسمت
من هر چی کشیدم از دل سادمه
در نهایت تنها کسی که میخواهم دل به دلش بدهم تویی
بیا جای خالیتو وردار ببر،با هیچی پر نمیشه
حیف دلی که آروم میشد با لبخندات
تو قوی ترین نقطه ضعف منی
لعنت به منی که تو به صلاحش نبودی
ادامه بده ، هنوز بهترینش نرسیده
قبل از اینکه نا امید شی، تلاش کن
همیشه بزرگترین تعهدو باید به خودت داشته باشی
قیافه میگیری بگیر، ولی نه با فتوشاپ
بیا و تمام من باش نیمه ھا ھمیشه گم میشن
گذشته توی سر توئه، ولی آینده تو دستاته
مشکل اینه که شما یادتون میره چی گفتید ولی ما سال ها یادمون میمونه چی شنیدیم