متن آهنگ دیوونه ای فاتح نورایی و سید جلال

زیبا متن : متن آهنگ و شعر آهنگ

خیلی معمولی بود حسه من نسبت بهت مصنوعی شد حست له شدم با دستت
گفتی که دنیاتم پس چرا دل کندی خوبه خوب تو فکر کن با خودت چند چندی بگو دردت چیه ته حرفت چیه به چشات این احساس شکله یه شوخیه
هر دفعه با کارات منو آسی کردی چجوری روت میشه باز بخوای برگردی دیوونه ای یا خودتو زدی به دیوونگی امروز میری فردا برمیگردی و بهم میگی
که دیوونتم میشه یه فرصته دیگه بهم بدی دیوونه ای دیوونه ای دیوونه ای یا خودتو زدی به دیوونگی امروز میری فردا برمیگردی و بهم میگی
که دیوونتم میشه یه فرصته دیگه بهم بدی دیوونه ای دیوونه ای
چند چندی با خودت نکنه نگرانه کاسبیتی و کم شده پا خورت
به تو اون فکر لعنتی چیشده ببرم با خودت فقط بهم بگو باعثش کارای من شده یا خودت من اشتباه شدم از بعد تو از هر چی درد و غمه اشباع شدم
هر شب با رویات خوابیدم ولی کشتیش باهاش شدم من اشتباه شدم با تو اشباع شدم بگو دردت چیه ته حرفت چیه به چشات این احساس شکله یه شوخیه
هر دفعه با کارات منو آسی کردی چجوری روت میشه باز بخوای برگردی دیوونه ای یا خودتو زدی به دیوونگی امروز میری فردا برمیگردی و بهم میگی
که دیوونتم میشه یه فرصته دیگه بهم بدی دیوونه ای دیوونه ای دیوونه ای یا خودتو زدی به دیوونگی امروز میری فردا برمیگردی و بهم میگی
که دیوونتم میشه یه فرصته دیگه بهم بدی دیوونه ای دیوونه ای

Fateh Nooraee Ft Sed Jalal Divoonei Lyric

ZibaMatn.IR
امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای
ارسال متن