از قشنگی های زندگی می شود، تکرار هر ساله ی پاییز را نام برد...
خط قرمز داشته باش هم برای خودت، هم برای بقیه نه رد شو، نه اجازه بده رد بشن
درس پاییز: اجازه بده رفتنی ها برن بعدش دوباره سبز میشی
مرهمم نیستی نباش ولی روی زخمم نمک نپاش رفیق
کسی نیست که بودنش کمی شبیه تو باشد
شما دشمن روزای خوبمون نباش نمیخواد رفیق روزای سختمون باشی
آدما مترسک سر جالیز نیستن ؛ که وقتی واسه کلاغای دلت تکراری شدن عوضشون کنی:)
بعضی از آدما فقط به درد از دور تماشا شدن می خورند
حالِ خوب، تجربه ی گلچین کردنِ زیبایی هایی ست که اطراف ماست...!
هرچند وقت یک بار چک کنید ببینید شبیه اونایی که ازشون بدتون میاد نشده باشین.
هی رفیق ! زندگی هیچوقت آسونتر نمیشه. تو قویتر شو ...!
اونی که تو خیابون گریه میکنه از اونی که ؛ بالای سنگ قبر گریه میکنه غمگین تره!
ما دهن باز کنیم دهن خیلیا بسته میشه
اون چیزی که زمان درستش میکنه، خراشه. زخم یه چیز دیگه است!
کلاغ که قهر میکنه، هزارتا گردو به نفع باغبونه، حکایت بعضی آدمای دورمونه اصن نباش تو
-آرزوت چیه؟ +زیر بارون بغلت کنم، تو چی؟ -بارون بباره...
بهتر از من زیاده ولی بد ذات تر از تو جایی نیست.
اگه نمیتونی کسی رو تو خوشی هات سهیم کنی لطفا غم و غصه هاتم واسه خودت نگه دار.
من میخوام اون کسى باشم که میترسى از دستش بدى
شیرینی هاشو با بقیه میخوره، به ما که میرسه قند خون داره ..
وقتى اینقد خوشگل میخندى،حیف نیست همش نخندى؟
مراقب چیزایی که به آدما میگی باش، دوستِ امروز میتونه دشمن فردات باشه!
وقتی آدم از خاک خلق شده حق بدین نمیشه انتظار داشت که کرم نداشته باشه
دمت گرم که نیستی کاش میتونستم این محبتت رو جبران کنم...