برو گشت هایت را بزن، راه هایت را برو، دست هایت را بگیر، برگردی،چای هم دم کشیده...
من دیگه به عشق اعتقاد ندارم و دلیلش توئی
همه چیز از چشم ها شروع می شود و در قلب ها پایان می یابد
اگه قول بدی بیای به خوابم قول میدم همیشه بخوابم
حواست به کارات باشه، نه به بقیه
اقدام، کلید اصلی تمام موفقیتهاست
به زنده ها بیشتر سر بزنید مرده ها حالشون خوبه...
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست ...
دلمون برای کسی تنگ میشود که لایق نیست
زیاد آسون نَبخش بذار یاد بِگیرن اشتباه نکنن
تو تلافی تمام نداشته های منی و بودنت تلافی تمام اتفاقات بد زندگی من
بعد از تو... من خودم را، برای همیشه از یاد بردم
چنان زندگی رو سخت گرفته ایم که گویی قرار است هزارسال زندگی کنیم
جادویی که دنبالشی توی کاریه که ازش دوری میکنی
دیروز سادگی زیباترین رنگ دنیا بود امروز سادگی بزرگترین خطای آدم هاست
گاهے شب بخیریعنے نذار با این حال بخوابم
تو هیچی اضافه کاری نکنین ،مخصوصا محبت
برای خودت بودن از کسی عذرخواهی نکن
قهرمان خسته ی بی ادعا پدر
داره آروم آروم منو میکُشه نبوده تو
هیچوقت با کسی ک کمتراز لیاقتته نساز
کافیه برای یه چیزی جلوجلو ذوق داشته باشی همون کنسله
خوشبختی میتونه داشتن آدمی باشه که بلده حتی از راه دور هم ، حالتو خوب کنه ...
حالم شبیه آدمیه که... بارش لاستیکه ولی... زاپاس نداره!