زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
5.0 امتیاز از 1 رای

باورش سخته اما هستن دخترایی که فانتزیشون دوست پسر غیرتی و موهاتو بکن تو و عکستو از پروفایلت بردار و این تیریپ برداشتنا باشه و واقعا براشون جذابه!
چرا؟ چون باورشون اینه که این غیرتی بازی از عشق میاد و نشونه دوست داشتن زیاده!
چون پسرا میگن من همجنسامو خوب میشناسم! نمیخوام خوشگلیتو کسی جز خودم ببینه! تو فقط مال منی! و دختر قند تو دلش آب میشه و میگه ای جان از بس دوستم داره روم غیرت داره!!!
اما خب این محدود کردن و تغییر دادن طرف مقابل، این کنترل گری و تحکم، این بی اعتمادی و گرفتن آزادی طرف، در واقعیت اصلا اتفاق قشنگی نیست. این آزادی و حقوق یه دختره که ازش گرفته میشه و جای ذوق کردن نداره.
اینکه دوست پسرتون بگه تو اینستا عکس نذار و رفت و آمدتونو کنترل کنه و به حجابتون کار داشته باشه و روتون غیرت و تعصب داشته باشه ظاهرش اینجوریه که طرف خیلی مرده! خیلی عاشقه! خیلی شما رو میخواد!
اما باطنش اینه که شخصیت مستقل شما میره زیر سوال و یه نفر دیگه میشه مالک و صاحب اختیار شما و افسار زندگیتونو دست میگیره.
دوست پسر غیرتی شوهر بشه چه کار میخواد بکنه؟!
بعضیاام میگن غیرت فقط معنی منفی نداره و مرد غیرتی هوای زن زندگیشو داره و فلان!
من میگم رو عشق و حمایت که جنسیت هم نداره اسم غیرت نذاریم. هوای همو داشتن عاشقانه ست و ربطی به غیرت نداره.
اینکه فانتزی ما دخترا دوست پسر غیرتی باشه و حال کنیم یکی بهمون بگه موهاتو بکن تو خیلی درد داره چون نشون میده چقدر ما از حق و حقوق خودمون ناآگاهیم و دوست داریم تبعیض ها و کلیشه ها رو به جون بخریم و عشق معناش کنیم.
من این ها رو می نویسم تا بیشتر بهش فکر کنیم و امید دارم به روزی که روابط برابری رو ببینیم که توش تحکمی وجود نداره و سراسر عشق و محبت و احترامه و هیچکس دیگری رو کنترل و محدود نمیکنه.
ZibaMatn.IR


ZibaMatn.IR
متن های مرتبط مانگ

انتشار متن در زیبامتن