«زن، وقتی حالِ خودش خوب است» این روزها کمی بیشتر آینه را معطلِ خودم میکنم؛ نه از سرِ غرور، فقط دلم میخواهد زن بودنم را آرام به یاد بیاورم. مثلاً موهایم را جوری رها کنم که باد برای چند دقیقه حواسش پرت شود، یا پیراهنی بپوشم که راه رفتنم را...