عاشقا تَنها میمونَن اینه رَسم روزگار
نَفَس کِشیدَن بِدونِ تو هَدَر دادَن زِندِگیه!
هرگز کسی که فقط براش یه گزینه هستی رو به اولویت خودت تبدیل نکن:)
به خیلیا هم باید گفت : بازی کردن خوبه ولی نه با زندگی یه نفر ..
ببین عمو جون: پسر باید تک پر باشع، اونی که دُورُو وَرِش پَر زیاده! خروسه!!
میگن هیچ کس نمی تونه به گذشته برگرده، ولی خیلیا دارن توش زندگی میکنن.
- کی اذیتت کرد؟! + سادگی خودم؟
بعد از صد بار خوبی،یک بار بدی کن ذات آدم ها را میفهمی
سخت ترین کار این روزا باور کردن آدماست.
اندازه کل تهران حالم ترافیکه
از پاییز یاد بگیر... اجازه بده رفتنی ها برن بعدش دوباره سبز میشی
هنوزم وفادارم به تویی که معلوم نیس به چن نفر وفاداری ..
از دست دادن بعضی آدما خودش یه پیروزیه ...
پاییز بغل میخوام ترین فصل ساله
مهربونی گم نمیشه یک روز، یک جایی بهت برمیگرده
با خودت آشتی باش!
از آدمایِ به ظاهر ترسناک نترس، از اونایی بترس که درونِ ترسناک شونو خوبو آروم نشون میدن!
خدا می دونست زدن بعضی حرفا چقدر سخته نفس عمیق را آفرید
شما ی بار شک مارو ب واقعیت تبدیل نکنین ما قول میدیم ادم شکاکی نباشیم! باشه؟
آزار نده تا آزار نبینی
زخم زبون تنها زخمی هست که خون ریزی نداره اما مدت ها جاش عمیق می مونه
اشک ازشکستنه! سکوت ازتنهایی، لبخندازمهربونی،ولی، پیام از"دل تنگی"
من می بخشمت ولی اونقدر احمق نیستم که بخوام دوباره بهت شانس بدم.
آدمها را آرام آرام دوست داشته باشیم ! هر بار چای داغ را با عجله سر کشیدیم، سوختیم...!