یادمون باشه در املای زندگى همیشه براى «محبــّت» تشدید بگذاریم... تا از دوستیمان حتى نیم نمره هم ڪم نشود....
عکس نوشته یادمون باشه در املای زندگى همیشه...
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.