زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
5.0 امتیاز از 1 رای


به نام خداوند بینهایت بخشنده و مهربان

چگونه زندگی کنیم ؟

سوال: چگونه زندگی کنیم ؟ بهترین زندگی کدام است؟

جواب: با خدا زندگی کنید. حقیقت زندگی، این نوع از حیات است . زندگی با خداوند به خلاف تصور برخی که آنرا دشوار می دانند بسیار روان و دل انگیز است پر از نشاط و سرور است . زندگی با خدا هیچ خط قرمزی ندارد یک آزادی متعالی است. خط قرمزها مربوط به مادون اوست. برای زندگی با خدا، لازم نیست به جایی بروید و یا خدا را از جایی بیاورید . بلکه باید به زندگی با او آگاه شوید. به واقع خداوند با شما زندگی می کند و این شمائید که باید به این زندگی آگاه شوید.
خب حالا از شما سوال می کنم وقتی کسی با پادشاه آسمانها و زمین زندگی کند آیا دگر غصه نان و جا می خورد ؟!
آیا کسی که در معیت پروردگار جهانیان است دغدغه فردا را دارد؟!
آیا کسی که دست در دست آفریننده هستی دارد دگر از شدن ها و تحولات ترسی به دل راه می دهد؟!
اگر ما به این درجه از ایمان نائل شویم و بدانیم که خدا با ما و ما با او زندگی می کنیم تمام غم و غصه ها به چشم برهم زدنی پا به فرار می گذارند و دگر هیچ ترس و حزن و اندوهی درکار نخواهد بود.

شاید سوال کنید چگونه به این زندگی آگاه شویم ؟
جواب ساده است او را به یاد آورید و توجه به او داشته باشید. وجه خود را دراختیارش بگذارید تا به واسطه او بشنوید، ببینید و اداراک کنید. او را بپرستید و جز او را نپرستید. زبان او شوید از او بگوئید و جز بخاطر او نگوئید اینگونه اعمالتان هم متعالی می شوند این زندگی، زندگی الهی است این حیات، حیات طیبه است.
البته بدیهی است هرگاه چنین تصمیمی بگیرید شیطان بیکار نمی نشیند و همواره شما را از فقر و باخت و بدبختی، می ترساند برای همین است که در هر دوره ای فقط عده قلیلی به چنین مقامی نائل می شوند هم آنها که مخلص اند!

مسعود ریاعی
ZibaMatn.IR


ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید

انتشار متن در زیبامتن