تو عاشق من نبودی من خطای دید داشتم...
من اگه خدا بودم تو رو برمیداشتم واسه خودم
دلتنگی زبون نفهم ترین حسه... حالا هی تو براش منطق بیار...
خطرناک ترین خوردنی دنیا گول ظاهر آدماس ..
در اوج نا امیدی هات یادت نره هیچ وقت .. هیچ چیز ثابت نمیمونه ...
بزن باران کِ شاید گریه ام پنهان بمانَد
تو همه رو نجات می دی،ولی کی تو رو نجات می ده؟
اونقدر دوست دارم که حاضرم برات زندگی کنم
چشمهاى واقعى، متوجه دروغ هاى واقعى میشن
ما آرزو کردیم و حسرتش رو خوردیم دیگران هوس کردن و لذتش رو بردن...
و یک سکوت ناگهانی در میان انبوهی از خنده
هرچی با زبون نگفتم و میخوام با چشمام بگم
چقد سخته بزور بخندی
ما رفتیم و چه عشق هایی که در این شهر جا گذاشتیم.
حال ما خوب فقط طاقتمان طاق شده
تو منو داری تازمانی که آخرین ستاره کهکشان بمیره
با کسى باش که از داشتنت احساس غرور کنه
یکی از حقایق تلخ ولی رهایی بخش زندگی؛ شما آنقدرها هم برای دیگران مهم نیستید.
ماها از درون تنهاییم وگرنه دورمون پُر از آدمه
اینکه نمردی به این معنی نیست که زنده ای
شیطان حق داشت آدما ارزش پرستیدن ندارن
من میتونم دنیا رو فراموش کنم،اما تو رو هرگز
هدف تأثیرگذارترین هشدارِ ساعت است
پایبند عشق کسی ام که دیگه مال من نیست