اگر کسی چشم زیبابین نداشته باشه...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

اگر کسی چشم زیبابین نداشته باشه،

خدا هرچقدرم بهش نعمت بده،
بازهم کم و کاستی ها
و نقص ها رو بیشتر می بینه!
آدمی که داشته هاش رو می بینه،
بیشتر
از زندگیش،
لذت می بره...💞

ZibaMatn.IR
(علیرضا عباسی)مازندران
ارسال شده توسط
متن دلنوشته
اشتراک‌گذاری
ارسال متن