زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

مرد متولد اردیبهشت ماه:
هیچ موجود در دنیا مانند او و گربه در مقابل ناز و نوازش نرمش نشان نمی دهد!
آنقدر پا برجا و راسخند که کسی نمی تواند اندک تغییری در آنها بوجود بیاورد اکثرا از تندرستی کامل برخوردارند. اکثرا دارای صدایی دلنشین و جذاب هستند. به غذای خود بسیار اهمیت می دهند. پر و خوب می خورند.
ظاهری آرام و مطیع و مهربان دارد، با دنیایی ادعا که هر لحظه ممکن است جرو بحث راه بیندازد. این گاو محکم و پابرجا تحت تاثیر ونوس الهه عشق و محبت تبدیل به موجود عجیب و غیرقابل پیش بینی می شود. ترکیبی از منطق و احساس است. با تمام احساسات و تظاهرات حسی رمانتیک نیست و اگر چیزی را خواست باید مال او باشد و برای بدست آوردن آن از هیچ چیزی فرو گذار نیست. ظواهر برای او معنی خاصی دارند. عاشق پیشه و پایبند است به شرطی که طرفش همیشه همان ایده ال دلخواه او باشد.
شدیدا اهلی و پایبند به خانه و زندگی است. اهل مطالعه و هنرمند است. و از معاشرت زیاد آن هم با آدمهای جلف و بی هدف متنفر است . روحیه فداکاری دراد اما غرغرو ست .راهش را به هر جا که بخواهد باز می کند. نقشه هایش برای فردا معلوم و آدم هدفداری است حامی خوبی درناراحتی ها ومشکلات است. توقعاتش زیاد است اما همسرش اگر دلخواه او باشد در کمال استقلال و راحتی به سر می برد. با اینکه به مادیات علاقه مند است اما بسیار بلند نظر و سخاوتمند است و اصلا خسیس نیست اما حساب کار را دارد.پدر خوب و مهربانی است که لحظه ای از تعلیم قوای مغزی بچه ها غافل نیست. با او مهربان باشید. اما دخالت زیادی در کارهایش نکنید. این کار درست مثل تکان دادن پارچه قرمز مقابل گاو نر است.
ZibaMatn.IR


ZibaMatn.IR


انتشار متن در زیبامتن