زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

ما هم در داستان خیلی ها همان آدم های بدی بودیم که ندیدند، نشنیدند، نخواستند، دوست نداشتند و بدون دلیل قانع کننده ای رفتند.
هر زمان که خواسته نمی شویم و دوست داشته نمی شویم و رنج می بریم و ترک می شویم؛ یادِ تمام زمان هایی که خودمان در همان جایگاه قرار داشتیم بیفتیم، منطق و احساساتمان را واسطه کنیم و به این نتیجه برسیم که تمام پس زده شدن ها دلیل نمی خواهد و قرار هم نیست کسی که در موقعیتی و به دلایل معلوم و نامعلوم دوست داشته نمی شود، در تمام شرایط و برای تمام آدم ها دوست نداشتنی و ترک شدنی باشد. آدم ها نمی توانند همه را دوست داشته باشند و پای هر رابطه ای بایستند و جوری رفتار کنند که فرد مقابلشان با توجه به روحیات و تصورات خودش، انتظار دارد.
ما همه در شرایطی، بی آن که بخواهیم، آدمِ بدِ داستان کسی بودیم و بی آن که خنجری به دست گرفته باشیم، به آدم ها زخم زده ایم؛ چرا؟ - چون آدم ها با توجه به برداشت و احساس و توقعات خودشان از اتفاقات آسیب می بینند و معمولا حجمِ وقایعِ رخ داده، با وسعتِ رنج و اندوهِ وارده به روانِ آدم ها، مطابقت ندارد!
که گاهی آدم ها از کاهِ محبت ما، کوه می سازند و رفتن و نخواستنِ ما کاهی را به دست باد نمی سپارد، کوهی را درون آدمی ویران می کند...
ZibaMatn.IR

دلنوشته خاص ارسال شده توسط
دلنوشته خاص


ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید

انتشار متن در زیبامتن