واقعا حیفه که آدم نمیتونه روح و روانش رو بیاره نشون بده و بگه ببین چیکارش کردی
وقتی به یکی دست میدی ب بقیه پا نده با تشکر.
اگه گفت:زبون نفهم! بگو حضرت سلیمان نیستم که زبون هر حیوونی رو بفهمم
اگه کسی گفت چرا ازدواج نمیکنی بگو زندگی شمارو دیدم واسم درس عبرت شده
خدا تو رو اینجا نیاورده که رهات کنه پس صبر کن ، واست قشنگش می کنه...!
هرگز اجازه ندین کسى وقتتون رو دو بار تلف کنه
آدمارو نمیشه فهمید هرکسی درون خودش یه آدم دیگست...
امان از روزی که یه دو هزاری فکر کنه تراوله !
یه جوری حل شدی تو زندگیم که هیچ نیرویی نمیتونه جدات کنه!
به بعضیام باس گفت تو تنها سودی که برام داشتی اینکه دارم به بقییه مشاوره میدم:))
برکت همیشه پول نیست ! آدمای خوبی که تو زندگیمون وجود دارن هم برکت حساب میشن...!
هردفعه میام بگم سخته و نمیشه… یادم میاد سخت تر از ایناشم رد کردم و شده
فقط به ساعت نگاه نکن، کاری رو بکن که عقربه ها میکنن، حرکت کن!!
قشنگیه آدما تو دلشونه نه صورتشون…
امیدوارم گذر زندگی تون به «مگه فرقی هم می کنه ؟» نیفتد...!
مهم اینه خدا تنهات نزاره.... بقیه که میان و میرن...!
کارما مِنو نداره هر چی که لایقشی برات سِرو میشه عزیزم...
قوی بمون بذار متعجب باشن از اینکه چطور هنوزم لبخند رو لباته!
علت مرگ: زیاده روی در خوردن گول!
یکی از ترسناک ترین سوالات اینه \یه سوال ازت می پرسم، راستشو بگو\
با کیفیت ترین چیز تو دنیا " درد بود " هر چی کشیدم پاره نشد!
درخت از همون سمتی میافته که خم شده. پس مراقب باش به کجاش تکیه میدی!
بعضی اتفاقا دلت رو میشکنن اما چشات رو باز میکنن اینارو برد حساب کنین...
شیرین تر از همیشه بخند...! این زندگی چای تلخی ست که کنارش قند نگذاشته اند !