ما شقایق های باران خورده ایم...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
5 امتیاز از 1 رای

ما شقایق های باران خورده ایم
سیلی ناحق فراوان خورده ایم
ساقه احساس مان خشکیده است
زخم ها از تیغ طوفان خورده ایم
تا چه بوده تا کنون تقصیرما ن
تا چه باشد بعد از این تقدیرمان

مصطفی زابلی
ZibaMatn.IR
اسماعیل قربانی
ارسال شده توسط
عکس نوشته ما شقایق های باران خورده ایم
دانلود عکس نوشته

عکس نوشته ما شقایق های باران خورده ایم...

ارسال متن