ما شقایق های باران خورده ایم سیلی ناحق فراوان خورده ایم ساقه احساس مان خشکیده است زخم ها از تیغ طوفان خورده ایم تا چه بوده تا کنون تقصیرما ن تا چه باشد بعد از این تقدیرمان
عکس نوشته ما شقایق های باران خورده ایم...
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.