زندگے کوتاه است و ݪبخندم کوتاهتــــر...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

زندگے کوتاه است
و ݪبخندم کوتاهتــــر
غم سایــه افکنده
و من محکوم به ابدیت
غمی از جنس مرگ
و چه غریب است
بی دغدغه نفس کشیدن
ومن کمی آغوش میخواهم
آغوشی از جنس خاک
و چه آرام میشوم
با صدای پای آشنایی
و من نتوان برخیزم
و آن لحظه ،می کشد مرا خاک
محکمتر به آغوش
و من آن زمان محکومم
محکوم به مرگ
مرگی از جنس غم
مرگی که در آن لحظه خواهم گفت:
افسوس برایم زود بود
میبندم چمدانی
می خواهم راهی شوم
و من دلم باز هم میخواهد
کمی مرگ را

فریده توحیدی
ZibaMatn.IR
دلنوشته
ارسال شده توسط
متن غمگین متن مرگ
اشتراک‌گذاری
ارسال متن