بعضی آدمها مثل استامیومن می مونن...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

بعضی آدمها مثل استامیومن می‌مونن
دقیق می‌دونن درد تو چیه
بی‌حرف می‌رن سراغ زخمت
حتی قبل اینکه تو بگی

نشسته‌ان کنارت
نه برای التیام
برای اینکه بدونی
این همه زخم
یعنی تنها نیستی

بعضی آدمها مثل قهوه‌ی داغ توی عصر پاییزن
تلخن اما حرفت را خوب می‌کنند

بعضی آدمها هیچی نمی‌گن
اما بودنشون
خودش یک جور درمانه

تو اون بعضی‌هایی
آدم من
همون که بودنش
می‌شه دلیلی واسه بودن

باش
همین
کافی

ZibaMatn.IR
دل نوشته های سردار
ارسال شده توسط
ارسال متن