بدترین نوع خشم خشمیه که نسبت...
زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه
- خانه
- متن ها
- متن نوشته های منتخب
- بدترین نوع خشم خشمیه که نسبت...
امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای
بدترین نوع خشم، خشمیه که نسبت به خودت داری.اون لحظههایی که میگی چرا نفهمیدم؟
چرا اعتماد کردم؟ چرا زود گذشتم؟ چرا موندم؟
ولی واقعیت اینه که اون موقع فقط به اندازه همون روز میدونستی.
اون تصمیمها رو با درک همون موقع گرفتی.
پس از خودت دلگیر نباش.
اشتباه کردی؟ خب کردی، همه میکنن!
مهم اینه که امروز اونقدر آگاه شدی
که بفهمی دیگه تکرارش نمیکنی.
و اون آگاهی، یعنی شروع بخشش خودت
یعنی صلح…
ZibaMatn.IR