کلبه تسکین دلم میخواهد باران باشد...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

*کلبه تسکین*

دلم میخواهد
باران باشد و
خودم باشم.
شاید یک فنجان چای هم باشد.
همین.
همین جای تک تک آدم ها و
ادا و اطوار هایشان را پر میکند.
همین بس است.

فاطمه مبارکی
ZibaMatn.IR
فاطمه مبارکی
ارسال شده توسط
ارسال متن