ارتباط با آدما خیلی خوبه اما...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

ارتباط با آدما خیلی خوبه اما ارتباط مأثر از همشون مهم تره مثل گلی میمونه که خاکش،آبش و نورش به موقع و به جا برای رشد کردنش داده شده.
وقتی ارتباط دونفر صورت می گیره، جاذبه‌ دو طرفه به هم و تکامل چرخه ذهن و تقویت گردش خون و تداوم عمر اتفاق میوفته.
این ارتباط بستگی به میزان مهارتی است که دونفر مقابل مهارت هاشونو در کنار هم قرار می‌دن به هم احترام میزارن .شنوندگی آنها تا زمانی ادامه می‌یابد که دانش و هنر هردو طرف مقابل هم قابل اعتنا و هم قابل تأمل قرار بگیرد که رشد شخصیتی ایجاد بشود. دانش یکی بر دیگری بتواند چیره بشود اگرصورت دیگر ارتباط پیش بیاید، عکس قضیه صورت می گیرد یعنی تنها یک طرف در گفتگوی خود بالاتر از دیگری قرار بگیرد، هیچ چیرگی نمی تواند صورت بگیرد به این دلیل که شخص مقابل مهارت هایی که از داده های مخاطب مقابل دریافت کرده،همه به هیچ و پوچ منتهی شده اند و تنها یک نفر مخاطب آن هم خود شخصی که بازگو کننده معرفت هایش است ، شنونده حرف های خودش می شود و این ارتباط به مرور زمان کمرنگ تر می‌شود

فرانک رضائی
ZibaMatn.IR
فرانک (رضائی)
ارسال شده توسط
ارسال متن