چرا این خانه اینهمه تاریک است چرا شیشه های پنجره روشنایی روز را عبور نمی دهند چرا دلم دیگر شادی را درک نمیکند تو بهتر از همه می دانی که درد من نبودن توست
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.