زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
2.7 امتیاز از 3 رای

لانگ دیستنس یعنی فاصله ی طولانی. به رابطه ای میگن که دونفر از هم دورن، که حرف زدنشون تو صفحه چت یا پشت تلفنه، که همدیگه رو تو ویدیوکال میبینن، که کادوهاشونو نمیدن دست هم، واسه هم پست میکنن!
لانگ دیستنس یعنی دو نفر همو از نزدیک نمیبینن یا خیلی کم می بینن و دلشون که واسه هم پر بکشه و آغوش و بوسه بخوان، واسه هم استیکر میفرستن و معاشقه هاشونم تو صفحه چت اتفاق میفته.
قطعا که رابطه ایه پر از دلتنگی، دل نگرانی، سختی، ترس، وهم، سوء تفاهم و مشکلات مختلف چون وقتی دلت براش پر بکشه کنارت نیست که بغلش کنی. وقتی باهاش دعوات میشه و گوله گوله اشک میریزی و نفست بالا نمیاد کنارت نیست که حالتو ببینه و از خر شیطون بیاد پایین. که کنارش نیستی و نمیتونی مطمئن باشی چقدر از حرفایی که پشت تلفن یا تو صفحه چت بهت میزنه راست و قابل اعتماده!
همیشه میترسی از اینکه درست نشناخته باشیش یا میترسی که از دستش بدی.
به هرکس دور و برشه و مث تو ازش دور نیست، حسادت میکنی و رو روابطش زیادی ممکنه حساس بشی.
رابطه لانگ دیستنس خلأ و مشکل و سختی زیاد داره اما گاهی ارزششو داره. چون شاید واقعا بهترین آدمِ تو، کسی که خوب بفهمتت، کسی که صادقانه دوستش داشته باشی و دوستت داشته باشه، کسی که هرکاری برای خوشحالیت کنه و حتی از فاصله دور تو خوشی و سختی تنهات نذاره، ارزششو داره.
چون خیلی وقتا دل دوتا آدمی که هزاران کیلومتر از هم دورن، نزدیک تره به هم تا دل دو نفری که روی یه تخت کنار هم خوابیدن.
چون میشه که دوتا جسم کنار هم باشن و روحشون تو رابطه لانگ دیستنس باشه.
وقتی از پشت صفحه گوشی دل به کسی میدی و باهاش رابطه برقرار میکنی، باید اونقدر بتونی بشناسیش که مطمئن باشی این رابطه با تمام سختیاش ارزششو داره.
و شاید هیچوقت نتونی بشناسیش چون هر آدمی فقط اون بخشی از وجودش که خودش دوست داره تو صفحه گوشیش به تو و دیگران نشون میده!
ZibaMatn.IR


ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید

انتشار متن در زیبامتن