زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

مکانی برای آرامش...
.
.
مکانهایی در دنیا وجود دارند که نه انگار حجمی را در زمین بلکه فضایی را در آسمان به خود اختصاص داده اند مکانهایی که انگار دروازه های ورود به عرش هستند و ورودی آسمانها فقط از این دالانها امکانپذیر است. جاهایی که متهم های زمینی را محترم میسازد و مجرمهای زمینی را محرم.
فضاهایی که از بی خداترین و بی ایمانترین افراد جامعه، با خداترین و با ایمان ترین موجودات را میسازد و معلمهایی دارد از جنس نور و روشنایی که همزمان و در کنار هم، ارتشی از صداقت و آرامش را هدایت میکنند.
کسانی که با کوله باری از نفرت و جرم و گناه و... وارد این چنین مکانهایی میشوند و بعد از مدتی این کارخانه تولید آرامش آنان را تبدیل به انسانهایی صبور و فکور و بی ادعا میکند.

انسانهایی که خود در آیندهای نه چندان دور تبدیل به هادیان نورانی میشوند و مانند خونی تازه در رگهای بیروح جامعه رخنه میکنند و باعث زنده شدن و تازه شدن جامعه میشوند.

مشخص شدن مختصات جغرافیایی مکانها بستگی به چیزی در درون انسانها دارد و گمشده ای که خیلی از افراد، پیدا کردن آن دست کشیده اند و آن را به دست فراموشی سپرده اند و امیدی به بازگشت این گوهر گرانبها ندارند اما بسیاری در پی کشف او هیچگاه خسته و ناامید نمیشوند و از هر راهی وارد میشوند که آن را به دست آورند و بالاخره موفق میشوند.

خوش به سعادت انسانهایی که این مکانها را مییابند و وارد این پروسه آدمسازی میشوند و خلاء درونی خود را پر میکنند و به سوی پرواز قدمی بر میدارند.
ZibaMatn.IR



ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید

انتشار متن در زیبامتن
×