گفتی از لیمو و انگور و انارت وای وای، هر زبانی بی شک از وصف جمالت قاصر است
دو سه کیلویی بچینم میروم... لیمو، انار لامروت عینهو بقالیِ مش باقر است
مشکل شرعی ندارد بوسه از لب های تو میوه ی بیرون زده از باغ حق عابر است
نازش را من کشیدم او قاب کرد و به دیگری فروخت
روز محشر، در جواب پرسش سودای کفر هیچ دست آویز ما را نیست، جز موی شما
زن میتواند چنان نفرت بیاموزد که دلبری را از یاد ببرد.
هوای آمدنت دیشبم به سر میزد نیامدی که ببینی دلم چه پر میزد
گویند کهعُشّاقِجهانعقلندارند یعنیتوخری،منبهمراتبزتوخرتر!
هیچکس نمیفهمه، بعضی ها چه عذابی رو تحمل میکنن تا آروم به نظر برسن
حال اولین قرار و دارم بی قرار و بی قرار و بی قرارم...
فقط امیدت به خدا باشه رفیق
در من بدمی من زنده شوم یک جان چه بُوٙد صد جانِ منی...️
عاشقم بر نامِ جان آرامِ تو...️
آدمی که از خودش الهام بگیره، یعنی خیلی ضعیف شده، خیلی...
هروقت حس کردی کسی داره ازت دوری میکنه، هیچوقت دیگه مزاحمش نشو...
زندگی، با زنده بودن فرق داره ها رفیق ..
ایرانی شاد فقط نوشته ای بود روی نوار کاست...
افراد شجاع شاید برای همیشه زندگی نکنند ، ولی افراد محتاط اصلا زندگی نمیکنند !
گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ، فضای اتاق برای پرواز کافی نبود
قربون خدا برم انگار وقتی منو آفرید، به فرشتهها گفت این هر چی خواست نشه
سلامتی خودت سلامتی همه رفیقام که زدن رفتن
خنده هات تمام زندگی منه...
زیادی احساس می کردم ، الان هیچی حس نمی کنم
غیر رویت ، هرچه را که ببینم سوی چشمم کم میشود ️️️