زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

انتظار، قصه ای است که هر روز در دل های بسیاری از ما تکرار می شود. قصه ای که با هر بار خواندنش، قلبمان لرزیده و چشمانمان به افق دوخته می شود. انتظار یعنی لحظه هایی که با هر نسیم، بوی حضور کسی را حس می کنی که هنوز نیامده است.

انتظار یعنی دلتنگی، دلتنگی برای صدایی که هر لحظه در گوش هایت زمزمه می شود، برای نگاهی که در عمق چشمانت جا خوش کرده است. انتظار یعنی امید، امید به روزی که همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد و تمام نگرانی ها و دغدغه ها پایان یابد.

انتظار یعنی سکوت، سکوتی که در آن هزاران حرف ناگفته پنهان است، سکوتی که در آن تمام احساساتت به یک نگاه، یک لبخند، یک حضور خلاصه می شود. انتظار یعنی شکیبایی، شکیبایی ای که در آن عشق و علاقه به کسی که منتظرش هستی، هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

انتظار یعنی رؤیا، رؤیایی که در هر لحظه در ذهن و قلبت نقش می بندد و تو را به آینده ای روشن و زیبا می برد. انتظار یعنی زندگی، زندگی ای که با هر لحظه از این انتظار، معنای بیشتری پیدا می کند.

پس بیایید در این انتظار زیبا، صبور و امیدوار بمانیم. بیایید با دل هایی پر از عشق و امید، به آینده ای روشن چشم بدوزیم و بدانیم که روزی خواهد رسید که این انتظار به شیرین ترین لحظه های زندگی مان تبدیل خواهد شد.
ZibaMatn.IR

مهدی غلامعلیشاهی ارسال شده توسط
مهدی غلامعلیشاهی


ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید


انتشار متن در زیبامتن