میدانی قصه این است قصه رنج...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

میدانی، قصه این است
قصه رنج تمام عاشقان جهان
و عشق چقدر دوست داشتنی می‌شود
وقتی برای گلدان های کنار پنجره تعریف میکنم
یا بعد ها این آواز به گوش بلبلان هزار دستان میرسد، زیباتر
یا درخت گیلاس حیاطتان، چقدر سرخ تر
و تاک های همسایه دیوار به دیوار ما، چقدر شیرین تر
قصه این است، دوست داشتنت پایانی نخواهد داشت و این جهان به چه کار خواهد آمد؟ اگر تو نباشی‌
این شکوفه های گیلاس
این هوای بارانی
این سرخی غروب آفتاب
و آواز چلچله ها
عبس است وقتی که تو در جهانم نیستی
و باران
صدای شرشر ناودان
رم آهوان دشت های ارژن
و لاله های واژگون

بیهوده خواهد بود، در فراخنای نگاهی که از تو یتیم است.


برای عزیز از من رنجیده💟

مهدی قربانی زیناب
ZibaMatn.IR
MahdiGhorbani_zinab
ارسال شده توسط
ارسال متن