میگن غروب زیباست به تماشا نشستم خوابم برد بیدار شدم. طلوع بود زیباتر بود، خیلی
عکس نوشته میگن غروب زیباست به تماشا نشستم...
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.