قلب من انبار باروت بود و...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
3 امتیاز از 1 رای

قلبِ من انبارِ باروت بود و نمی‌دانستم...
تا اینکه باز چشمانت، مثلِ بنزین رویِ شعله‌هایِ خفته‌یِ دلم پاشید و تمامِ من را به آتش کشید.

خاکستر شدم و باز زیرِ لب گفتم:
کاش هیچ‌وقت سرِ راهِ هم سبز نمی‌شدیم؛
کاش هیچ‌وقت نمی‌دیدمت...
ای قشنگ‌ترین اشتباهِ من، که هنوز هم تپش‌هایِ این قلبِ سوخته، فقط به نامِ توسـت

یاسمن معین فر
ZibaMatn.IR
یاسمن معین فر
ارسال شده توسط
ارسال متن