قلب من انبار باروت بود و...
زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه
- خانه
- متن ها
- متن دلنوشته های یاسمن معین فر
- قلب من انبار باروت بود و...
امتیاز دهید
3 امتیاز از 1 رای
قلبِ من انبارِ باروت بود و نمیدانستم...
تا اینکه باز چشمانت، مثلِ بنزین رویِ شعلههایِ خفتهیِ دلم پاشید و تمامِ من را به آتش کشید.
خاکستر شدم و باز زیرِ لب گفتم:
کاش هیچوقت سرِ راهِ هم سبز نمیشدیم؛
کاش هیچوقت نمیدیدمت...
ای قشنگترین اشتباهِ من، که هنوز هم تپشهایِ این قلبِ سوخته، فقط به نامِ توسـت
یاسمن معین فر
ZibaMatn.IR