سلام بچه که بودم عروسکهایم همیشه...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

بچه که بودم عروسکهایم همیشه بیدار بودند , زنبورها طلایی بودند و شب زیباترین و پولکدارترین روز جهان بود .
حالا عروسکها خودشان را به خواب میزنند ، زنبورها میگزند و از تاریکی میترسم .

معصومه سعادت
ZibaMatn.IR
معصومه سعادت
ارسال شده توسط
ارسال متن