تو خودت خواسته ای باز دلم...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
5 امتیاز از 1 رای

تو خودت خواسته ای باز دلم را ببری
من هنوزم نگرانم که به یغما ببری

تو که طوفانی و ویرانگر و بی‌رحم شدی
حق نداری که دلم را به تماشا ببری

بی‌خبر آمده‌ای بی‌خبر از من نروی
که در این قصه دلی خسته به فردا ببری

تو که طوفانی و من ساحلی آرام دلم
بیم آن است که با موج به دریا ببری

برو اما نه بمان گرچه پشیمان شده‌ام
حق نداری که مرا از خودم از ما ببری

محمد خوش بین
ZibaMatn.IR
محمد خوش بین
ارسال شده توسط
ارسال متن