برای هر انسان، کسی باید باشد که با دوست داشتن زیباترش کند. مثل آن پنجرهی چوبی که از شمعدانیها جان تازهای میگیرد ...
عکس نوشته برای هر انسان کسی باید باشد...
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.