گفته بودم که اگر بروی جان...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

گفته بودم که اگر بروی، جانِ من از دست می رود!

باورت این بود که این قلب، به بن بست می رود!

تو که رفتی، قصه یِ ما در سکوتِ سردِ خاک!

مثل ابری تیره گون، تا آخرین پست می رود....!

امیررضا بهاریان
ZibaMatn.IR
Hhjkkkkuuuuu
ارسال شده توسط
ارسال متن