چرا این خانه اینهمه تاریک است...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

چرا این خانه اینهمه تاریک است
چرا شیشه های پنجره روشنایی روز را عبور نمی دهند
چرا دلم دیگر شادی را درک نمیکند
تو بهتر از همه می دانی که درد من نبودن توست

مهدی رحیمی
ZibaMatn.IR
مهدی رحیمی
ارسال شده توسط
ارسال متن