با عشق یک طرفه نمیشود زندگی دونفره تشکیل داد..!
تو لایِق بهتر اَز منی... ترجمه : نمیخامت!
دلتنگ روز هاییم که هیچ وقت حتی وجود نداشتن
میدونم بهتره حالت وقتی من نیستم
گفت بدون من چی می کشی...؟ گفتم نفس راحت
روزی میشه که بدونِ تو هم میشه
آدم شکسته رو نمیشه با حرف چسبوند به هم!!
بوسی که به گردن رواست به گونه حرومه...
هیچ فردی در پی اصلاح خویش نیست هر که را دیدیم در پی آرایش روی خود است
اونایی که از ما گذشتن به مقصد رسیدن یا نه
تسلیم نشوفقط بخاطر اینکه همه چی سخته
از قشنگی های زندگی؟ تو
اگه مهم بودی زیرت خط می کشیدم نه دورت
رابطه ها را " تعمیر " کنید ، نه " تعویض " ...
خدایا آسمانت متری چند؟ دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد...
حسابی میرن رو مخت بعد میگن تو دیوونه ای
من به مرزای لباسمون وقتی بغلم باشی هم میگم فاصله
من میگم مُژه های پایین چشم سمت راستش ۶۳تاست بعد شما میگی عاشق شدم؟!؟
اونجا که عکساشو روزی صد بار بوسیدی فکرکنم خیلی خوب معنی دلتنگیو فهمیده باشی!
رفتی و دلم گرفته از همه بی حد و اندازه
اگه تا آخرش باشی میخوام تاآخرش باشم
کسی رو پیدا کن که بیشتر از جسمت عاشق روحت باشه
پسره رنگین کمون بود ولی دختره کور رنگی داشت
آفرین بهت؛چقدر قشنگ نابودم کردی دلبر!