منی که کنار توئه با منی که با بقیه ست فرق داره خودمما ولی یکم خوشحال تر ...!
مرگ احساس یه آدم بدترین مرگ دنیاست
یع کوله پشتی خوب پیدا کنم از دنیای همتون میرم
رویایِ من بودی دنیایِ کی شدی...
مگر گناه من چه بود که قاضی بی رحم زمانه برایم حکم کرد:با تو بودن جرم است!؟
You could but you didnt want, Now if I want to, I cant. تو میتونستی و نخواستی؛ حالا اگه من بخوامم نمیتونم
چیزی که آدم بهش نیاز نداشته باشه و بازم بخوادش، همون چیزیه که واقعا میخوادش
اصلا خود خدا هم عاشق مو فرفری یاس! واسه همین اسم بهشتو گذاشت فر دوس ! تامااام...
کاش زندگی هم حالت پرواز داشت...!
کاش مارو با اونایی که دوسشون داریم قرنطینه میکردن
Im not ok without you.. من بدون تو خوب نیستم..
تو زندگی من تنهایی پا نداره وگر ن اونم میزاشت میرفت!!!
آدمی که غرق شود قطعا می میرد چه در دریا چه در رویا... .
احترام که میزاری فکر میکنن لایق احترامن! نه عزیزم! مارو مادرمون درست تربیت کرده
آرامشی که امروز دارم ؛ مدیون انتظاریه که دیگه از کسی ندارم...
واسم بجنگ... گیر افتادی واست جون می دم حله...؟
گذشت زمان آدمها را نه منطقی میکند نه عاقل آدمها فقط خسته میشوند و دست میکشند از خواستههایشان ... .
وقتی یه دختر حسودۍ میکنہ دیگہ نیازۍ نیس بگہ دوستت دارم
مثلا اونقدر بهش فکر کنی که تا میخوای یکیو صدا کنی،اشتباهی اسم اونو بیاری
بعضی اتفاقات شبیهِ واکسن میمونه! اولش کمی سخته ولی قوی ترت می کنه...
اینکه آدم نمیتونه حرف بزنه و همه چی تو مغز خودشه یه نوع از مرگه
دردهای من را اگر هم بخواهی نمیتوانی بخوانی... اینجا دردهای مرا با مداد سفید مینویسند ، باید روزگارت سیاه باشد که همدرد من باشی...
چون می نگرم به کار عالم بهتر هر مسئله چند وجه دارد در بر ، . از منظر شعر ...آه بیچاره درخت از منظر جبر ...آه بیچاره تبر .
اگر بدانید مردم هزار بار بیشتر به یک سردرد معمولى خود اهمیت مى دهند تا به خبر مرگ من و شما، دیگر نگران نخواهید شد که درباره شما، چه فکرى مى کنند...