زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

انتظار، داستانی است که در هر قلبی نوشته می شود، قصه ای که با هر تپش قلب، عمیق تر و زیباتر می شود. انتظار یعنی لحظه هایی که با هر نسیم، بوی حضور کسی را حس می کنی که هنوز نیامده است. انتظار یعنی چشم به راه بودن، با دلی پر از امید و شوق.

انتظار یعنی دل تنگی، دلتنگی برای صدایی که هر لحظه در گوش هایت زمزمه می شود و نگاهی که در عمق چشمانت جا خوش کرده است. انتظار یعنی صبر، صبری که گاهی شیرین است و گاهی تلخ، اما همیشه با عشق همراه است. انتظار یعنی ایمان، ایمانی به این که روزی خواهد رسید که تمام این لحظه های انتظار، به پایان خواهد رسید و تو را به آغوش کسی که دوستش داری، خواهد رساند.

انتظار یعنی رؤیا، رؤیایی که در هر شب، در خواب هایت نقش می بندد و تو را به دنیایی از عشق و آرامش می برد. انتظار یعنی شکیبایی، شکیبایی ای که در هر لحظه از این سفر، قوی تر و پایدارتر می شود. انتظار یعنی امید، امید به آینده ای که با هر تپش قلب، نزدیک تر می شود.

انتظار یعنی زندگی، زندگی ای که با هر لحظه از این انتظار، معنای بیشتری پیدا می کند و تو را به سوی آینده ای پر از نور و امید هدایت می کند. پس بیایید در این انتظار زیبا، صبور و امیدوار بمانیم. بیایید با دل هایی پر از عشق و ایمان، به آینده ای روشن چشم بدوزیم و بدانیم که روزی خواهد رسید که این انتظار به شیرین ترین لحظه های زندگی مان تبدیل خواهد شد.
ZibaMatn.IR

مهدی غلامعلیشاهی ارسال شده توسط
مهدی غلامعلیشاهی


ZibaMatn.IR


انتشار متن در زیبامتن