چرا روزگار مرا از دیدن تو...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

چرا روزگار مرا از دیدن تو محروم کرد او که می دانست بی تو من تمام در وپنجره ها اتاقم را می بندم وپرده ها را می کشم وتا ابد در تنهایی خود می مانم

مهدی رحیمی
ZibaMatn.IR
مهدی رحیمی
ارسال شده توسط
ارسال متن