زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس «از عاشورا تا اربعین» انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس «از عاشورا تا اربعین» انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور به ریاست تورج عنصری برگزار شد. در این همایش که در محل سالن آمفی تئاتر سرای محله ساعی برپا شد، از زهره لک، سیدرضا مهری و رضا تراوان به عنوان ارائه کنندگان برترین آثار عکس تجلیل به عمل آمد. همچنین در بخش شعر، سروده سیامک عشقعلی به عنوان اثر برتر شناخته و از وی نیز تقدیر شد.

در جریان این همایش، احکام قبول شدگان دوره وبینار حقوق ورزشی نیز به شرکت کنندگان اهدا شد. ضمن آنکه احد موسی پور از مربیان و مسئول کمیته بازرسی انجمن دانشگاه، کاظم یزدانی پیشکسوت جودوی کشور، دارنده دان هشت جودو از کشور ژاپن و رئیس اسبق فدراسیون جودو، محمدی نوری رئیس مجمع مشاورین نمایندگان مجلس، باطبی قائم مقام این مجموعه و مولوی رئیس اسبق انجمن ملی کیک بوکسینگ نیز به عنوان میهمان شرکت داشتند.

در حاشیه این مراسم از خانواده شهید سیدقاسم خرم دره از شهدای دفاع مقدس در منطقه سومار و غرب کشور و همچنین پدر شهید امین کریمی از شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد. همچنین از جهانگیر سلیمانی، محسن لطفی و محمدیان سه تن از پیشکسوتان ورزش کیک بوکسینگ نیز با اهدای لوح یادبود و هدایایی تقدیر شد.

شایان ذکر است در این همایش پیرامون موضوعاتی همچون ضرورت حمایت از مدیران جوان و ایجاد زمینه برای استفاده از توانمندی های آنها به ویژه در بخش ورزش، ضرورت حفظ مصالح ملی در اعزام های ورزشی و راه های برقراری ارتباط مؤثرتر میان مربیان و قهرمانان با انجمن حقوق ورزشی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
ZibaMatn.IR

سیامک عشقعلی ارسال شده توسط
سیامک عشقعلی


ZibaMatn.IR

انتشار متن در زیبامتن