تو اعتبار خوشبختی منی
دلم بردی و آنگاهی به پندم صبر فرمایی
دمی با دوست در خلوت به از صد سال در عشرت
جهانم بی تو الف ندارد
دلتنگ همه وجودتم
نصف قلبم مال تو نصف دیگش فدای تو
تجربه بهترین حقیقت تلخه :)
خوش می روی به تنها تن ها فدای جانت
هرچی که هستی ، یکی از خوباش باش .
ما از کسایی زخم خوردیم که زمانی چسب زخمشون بودیم
رشکم از پیرهن آید که در آغوش تو خسبد
راهی به خلوت دل جانانم آرزوست
- ساکِتَم ولی کور، نَه...
به نقد اندر بهشتست آن که یاری مهربان دارد
نور خواهی مُستعد نور شو
تا ابد بمون کنارم
خوش تر از نقش تو در عالم تصویر نبود
تو پایان هر جستجوی منی
دشمنی یکپارچه بهتر از دوستی سرسری است
چه دلبری که ندانی طریق دلداری؟
در غم تو روزگار از دست رفت
تو را که دل نبود عاشقی چه دانی چیست
قدر وصالش اکنون دانی که در فراقی
یا دوا کن یا بکش یک بارگی