زیبا متن : مرجع متن های زیبا

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

انتظار، همچون شعله ای است که در دل می سوزد و گرمایی دلنشین به قلب می بخشد. انتظار یعنی لحظه هایی که هر نفسی با یاد او کشیده می شود و هر ضربان قلبت نام او را فریاد می زند. انتظار یعنی روزهایی که با امید به آینده ای روشن، سپری می شوند.

انتظار یعنی نگاه به پنجره ای که شاید روزی او از آن وارد شود، یعنی صدای بارانی که هر قطره اش به تو می گوید که او نیز در فکر توست. انتظار یعنی دیدن هر گل و شکوفه ای که به تو یادآوری می کند که بهار بازخواهد گشت و او نیز با آن خواهد آمد.

انتظار یعنی شب های پر از آرزو، که هر ستاره ای در آسمان به تو می گوید که او نیز به تو فکر می کند. انتظار یعنی روزهایی که با لبخندهای پنهان و اشک های بی صدا می گذرد، چرا که می دانی او نیز در جایی دور به تو فکر می کند.

انتظار یعنی عشقی که هیچ گاه خاموش نمی شود، عشقی که در هر لحظه از زمان تو را به یاد او می اندازد و قلبت را به تپش وامی دارد. انتظار یعنی این که هر لحظه با یاد او زندگی کنی و بدان که این انتظار، روزی به پایان خواهد رسید و او بازخواهد گشت.

انتظار یعنی زندگی ای که با همه سختی ها و دلتنگی ها، باز هم زیباست، چرا که امید به دیدار دوباره او در دل تو زنده است. انتظار یعنی این که هر لحظه و هر ثانیه، با عشق و امید به آینده نگاه کنی و بدان که روزی او بازخواهد گشت.
ZibaMatn.IR

مهدی غلامعلیشاهی ارسال شده توسط
مهدی غلامعلیشاهی


ZibaMatn.IR

این متن را با دوستان خود به اشتراک بگزارید


انتشار متن در زیبامتن