تو رو خواستن یه احساسه یه...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

تو رو خواستن یه احساسه
یه حسی مثل دلشوره
که وقتی نیستی پیشم
همه دنیام انکاره

یه راهِ بی سرانجامم
که مقصد رو نمی‌دونه
فقط لرزیدنِ دستام
تویِ دستات می‌مونه

مثِ بارونِ پاییزی
که رو شیشه می‌کوبه
همین که هستی و هستم
همین که پیشمی خوبه

نذار این حسِ رویایی
تویِ قلبامون پرپر شه
نذار که سهمِ ما از عشق
فقط لبخندِ آخر شه

من و تو، سهمِ هم هستیم
شبیه موج و دریاچه
بمون تا وا بشه لبخند
از این لب های پژمرده

بمون تا شب از این خونه
با دستای تو راهی شه
که خورشید از همین چشمات
دوباره سهمِ ماها، شه

صدیقه جُر
ZibaMatn.IR
 _Sahel tanha
ارسال شده توسط
ارسال متن