اگر کسی بلد باشد اگر کسی...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
1 امتیاز از 1 رای

«اگر کسی بلد باشد»

اگر کسی بلد باشد
آرام دوستم بدارد،

جهان
شکلِ دیگری می‌شود؛

مثلاً
صبح‌ها
موهایم
کمتر بهانهٔ باد را می‌گیرند،

و عصر
روی مچِ دستم
خورشید
کمی بیشتر می‌ماند.

اگر کسی بلد باشد
با صدای آهسته
نامم را صدا بزند،

دلم
دیگر
این‌همه
از پنجره‌ها
نمی‌ترسد.

من زنِ سختی نیستم؛
فقط
گاهی دلم می‌خواهد
یکی
اندوهِ نشسته روی شانه‌هایم را
مثل روسریِ نازکی
آرام
بردارد.

و بعد
بی‌آنکه چیزی بگوید،
کمی
به زندگی
نزدیکم کند.🩷

طناز ماجولانی
ZibaMatn.IR
طناز ماجولانی
ارسال شده توسط
ارسال متن