آرام آرام آرام آرام دارم...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

«آرام آرام‌»

آرام آرام
دارم
شبیهِ زنی می‌شوم

که می‌تواند
در آینه
چند ثانیه
بیشتر
دوام بیاورد.

زنی
که دیگر
برای دوست‌داشتنی بودن
این‌همه
از خودش
کم نمی‌کند.

این روزها
وقتی موهایم را
پشتِ گوشم می‌برم،

یا پیراهنی روشن
روی تنم
می‌نشیند،

چیزی در من
آرام
لبخند می‌زند.

نه به کسی،

به خودم.

من
غم را
کم نداشته‌ام؛

اما ببین،
هنوز
دلم می‌خواهد
عطر بزنم،

هنوز
گاهی
بی‌دلیل
برقصم،

هنوز
وقتی باد
از کنارم رد می‌شود
یادم می‌افتد

زن بودن
گاهی
یعنی
دوست داشتنِ زندگی
با تمامِ قلب.

و اگر روزی
عشق
از راه رسید،

خوش‌آمد،

اما من
پیش از آمدنش هم
کم‌وبیش
بلد شده‌ام
خوشبختی را
آهسته
از خودم
شروع کنم.🩷

طناز ماجولانی
ZibaMatn.IR
طناز ماجولانی
ارسال شده توسط
ارسال متن