متن sms
زیبا متن: مرجع متن های زیبا و جملات sms
گاهی هم یادی از ما کن ..
قلب قلبه من اما ضربانش توی
ای فلک تا کی کلک
ظاهرآبادم و ویرانی درون دارم
چطور نفهمیدی دوست دارم زیاد...
خیلی دلم تنگه......
هنر فریاد بی صدای دنیاست
در حال بارگذاری...
گاهی هم یادی از ما کن ..
قلب قلبه من اما ضربانش توی
ای فلک تا کی کلک
ظاهرآبادم و ویرانی درون دارم
چطور نفهمیدی دوست دارم زیاد...
خیلی دلم تنگه......
هنر فریاد بی صدای دنیاست