منصفانه تر بود که هرکس فقط...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
1 امتیاز از 1 رای

منصفانه تر بود که هرکس فقط تاوان نفهمی خودش را می داد !

فریدون فرخزاد
ZibaMatn.IR
خیالات من
ارسال شده توسط
ارسال متن