آدم هاى نصفه مثل سایه اند...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
5 امتیاز از 1 رای

آدم‌هاى نصفه،

مثل سایه‌اند؛

در روشنى می‌آیند،

در تاریکی می‌گریزند.

من دلم کسی را می‌خواهد

که همه باشد،

نه گاهى لبخند،

نه وقتِ فراغت،

بلکه همیشه —

مثل نفس،

بی‌اجازه،

اما لازم.

فاتح
ZibaMatn.IR
فاتح
ارسال شده توسط
متن نوشته های فاتح
اشتراک‌گذاری
ارسال متن