وفاداری رو با وفاداری جبران کن...

زیبا متن: مرجع متن های زیبا کوتاه

امتیاز دهید
0 امتیاز از 0 رای

وفاداری رو با وفاداری
جبران کن ،
نمک نشناسی و خیانت رو
با فاصله گرفتن ...!
اونی که لیاقت نداره خوب نداره دیگه ...
هیچوقت غصه ی
کم سعادتی بقیه رو نخور ...!

هیچکس ارزش اینو نداره که به خاطرش
از عمر و آرامشت بگذری..!

ZibaMatn.IR
(علیرضا عباسی)مازندران
ارسال شده توسط
متن نوشته های منتخب
اشتراک‌گذاری
ارسال متن