وفاداری رو با وفاداری جبران کن ، نمک نشناسی و خیانت رو با فاصله گرفتن ...! اونی که لیاقت نداره خوب نداره دیگه ... هیچوقت غصه ی کم سعادتی بقیه رو نخور ...! هیچکس ارزش اینو نداره که به خاطرش از عمر و آرامشت بگذری..!
این متن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.