بال هایم را چیدند پرواز را در دهانم مزمزه کردم
از یادت یاد بگیر همیشه همراهم است
باران بارید بوی دلتنگیهایت بلند شد
رهایم نکن این بال و پر آسمان نمی خواهد آغوش تو رهایی من است
آهسته تر برو رد پایت مرا عاشق زمین می کند!
رفیق روزهای افتابی کجایی؟ دلتنگ دیدارتم
به یک رفیقِ موافق بساز در عالم منافقانِ جهان را به هم گذار و برو
من دوست دارم برای همیشه فقط تورو ️️️
عشق یعنی که جهان غایب و تو حاضر قلبم باشی...
بعضیام هستن که تمام عمرشون رو سعی میکنن که رابطشون رو با یه آدم اشتباهی درست کنن
مغرور نباش برگها زمانی میریزند که فکر میکنند طلا شدند
اگه با خودت دوست بشی هیچوقت تنها نمیمونی
مشکلات ما حل نمیشه بلکه با مشکل بعدی فراموش میشه ...
کاش بغل امپول داشت هر موقع میخواستیم ! یکی میزدیم بی بغلیامون رفع میشد
قشنگترین جای دنیا بودن تو قلب کَسیه که دوسش داری
یه بار خواستیم و نشد دیگه نه خواستنا مهمه نه مقصدا..
زنده ام تا در تنم هُرم نفس های هست ... ️️️
جلوی بعضی خاطره ها باید نوشت : آهسته تر به یاد آورده شود ،خطر ریزش اشک..!!
کاش خودتم مثِ خاطراتت واسه موندن سرسخت بودی
امروز بیش از هر وقت دیگر زندهام و نفسی که خون مرا تازه میکند تویی !
نعمت فقط برف و باران نیست گاهی خدا رفیقی نازل می کند،زلال تر از باران
تو چشمای کسی غرق شدیم که خودش داشت به سمت یکی دیگه شنا می کرد!
رفیق از تصور خنده ی توست که حال من خوب می شود... همیشه بخند...
هر که مشغول به معشوقِ در آغوشش و من به بغل کردنِ زانوی غمت مشغولم